بهترین لوازم جانبی نینتندو سوئیچ برای سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 3347
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

.

 


 

هرکسی که قبلاً یک کنسول بازی ویدیویی خریداری کرده است ، می داند که شما نمی توانید فقط کنسول را بخرید. در بالای این برچسب قیمت ، شما نیز باید در بازی ها و سایر لوازم جانبی احتمالی نیز عامل بازی باشید. Nintendo Switch نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

این که آیا می خواهید گیم پلی خود را ارتقا دهید یا ادویه کنید اما نمی دانید کدام لوازم جانبی ارزش سرمایه گذاری دارند ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

کنترل کننده ها

کنترلر Nintendo Switch Pro

کنترلر Nintendo Switch Pro

هنگامی که می خواهید یک کنترلر معمولی تر داشته باشید ، راه حلی با عنوان Pro Controller راهی است که باید انجام دهید. اگرچه می توانید کنترل های Switch's Joy-Con را برای دامنه حرکت بیشتر از هم جدا کنید ، اما آنها فاقد D-Pad همیشه مهم هستند که برای بسیاری از بازی ها ضروری است.

Pro Controller روش مورد علاقه ما برای پخش سوئیچ است. با افزایش اندازه چوب آنالوگ و دکمه های بزرگ و پاسخگو ، Pro Controller کیفیت کنترلرهای Xbox One و PS4 را رقیب می کند. قیمت آن کمی گران است ، اما کنترلر حرفه ای باید در صدر لیست دلخواه لوازم جانبی سوئیچ شما قرار داشته باشد - جلوتر از یک مجموعه اضافی از Joy-Cons!

PDP Wired Fight Pad Pro

Super Smash Bros. Ultimate یکی از محبوب ترین بازی ها در Nintendo Switch است ، اما بازی کردن آن با Joy-Con یا حتی Pro Controller احساس اشتباه می کند. برای وصل کردن کنترلرهای رسمی GameCube می توانید از آداپتور استفاده کنید ، اما PDP جایگزینی با عملکرد عالی در Smash و سایر بازی ها ارائه می دهد.

Wired Fight Pad Pro از لحاظ شکل و چیدمان تقریباً یکسان با کنترلر GameCube است. این ویژگی دارای یک چوب استاندارد آنالوگ استاندارد است که می توانید برای یک چوب c جابجا شوید. حتی بیشتر ، دکمه های ضبط و خانه را به همراه دکمه های شانه حفظ کرده و آن را با بیشتر بازی های Switch سازگار می کند.

آداپتور کنترلر بی سیم 8BitDo

ما شامل آداپتور بلوتوث کنترل کننده 8BitDo هستیم زیرا احتمالاً شما در حال حاضر دارای چند کنترلر عالی هستید که برای سایر کنسول ها طراحی شده اند. اگر به راحتی احساس آنها را دوست دارید ، مقداری پول صرفه جویی کنید و این آداپتور را خریداری کنید تا بارهای خوب در سوئیچ ادامه یابد.

به سادگی این آداپتور را به یک درگاه USB-A در Switch Dock وصل کنید. پس از آن ، می توانید کنترل کننده Xbox One S / X Bluetooth را بعد از بروزرسانی سیستم عامل جفت کنید. برای دارندگان PlayStation می توانید از کنترلرهای DualShock 3 ، DualShock 4 و DualShock 4 Pro استفاده کنید. با Wiimote ، Wii U Pro ، Switch Joy-Cons و Switch Pro نیز سازگار است.

بله ، استفاده از کنترلر PS4 در Switch در ابتدا عجیب است ، اما بسیار جالب توجه است. همچنین می توانید از این آداپتور با Windows ، MacOS ، Android ، Raspberry Pi و Retrofreak استفاده کنید.

شارژرها

گرفتن شارژ Nintendo Joy-Con

Joy-Cons شارژ می شود در حالی که به سوئیچ docked وصل شده است. هنگامی که از آنها به صورت جداگانه یا مشترک در کنسولهای دسته ای استفاده می کنید ، در نهایت به شارژ مجدد نیاز دارید.

Charging Grip از نینتندو مانند مدل بسته بندی شده به نظر می رسد. با این حال ، Joy-Cons متصل شده را با استفاده از جریان عبور از طریق اتصال اتصال USB-A به USB-C به حوض شارژ می کند. این دستگاه شامل باتری قابل شارژ نیست.

در نهایت ، Charging Grip مانند یک کنترلر سیمی پیش ساخته عمل می کند در حالی که اتصال Joy-Cons را به آن وصل می کند. این می تواند جایگزین ارزان تری برای خرید Pro Controller باشد.

شارژر اتومبیل PowerA

نینتندو سوئیچ برای مسافرتهای طولانی با جاده عالی است اما باتری برای همیشه دوام نمی آورد. اگر ماشین شما از درگاه های USB برای شارژ کردن استفاده می کند ، می توانید از یک کابل USB-C به USB-A برای شارژ کردن کنسول استفاده کنید. اگر اینطور نباشد ، گزینه بعدی شما استفاده از پریز برق کمکی 12 ولت سبک و یک شارژر سازگار است.

شارژر اتومبیل PowerA Nintendo Switch را وارد کنید. ساخته شده برای پریز برق 12 ولت ، دارای یک کابل شش پا با یک اتصال USB-C در یک انتها و یک آداپتور DC از سوی دیگر. این طول به شما امکان می دهد از هر جای وسیله نقلیه خود به آداپتور دسترسی پیدا کنید. همچنین جمع و جور است ، بنابراین شما می توانید در همه زمان ها آن را ذخیره کنید.

آداپتور PowerA از 5V / 3A برای شارژ با سرعت بالا پشتیبانی می کند ،

بارگاه شارژ PowerA Joy-Con

در صورتی که Joy-Cons اضافی داشته باشید ، این حوض شارژ در دسترس است. این سیستم از حداکثر چهار کنترلر غیرفعال به طور همزمان پشتیبانی می کند و امکان چرخش مداوم خوبی های بازی را فراهم می آورد.

برای شارژ کردن ، هر کنترلر را به همان شکلی که در سوئیچ انجام می دهید به داخل شکاف بکشید. یک LED اختصاصی در بالا هنگام شارژ قرمز می درخشد و در صورت کامل سبز می شود. این حوض ساده دارای یک پایه وزنی و یک کابل زیرین است.

می ایستد

PlayStand USB HORI Multiport

آیا می خواهید Switch خود را به خانه یک دوست برده و از آن در حالت tabletop استفاده کنید؟ به راحتی می توانید این کار را با پایه داخلی سیستم یا لوازم جانبی پلاستیکی ارزان قیمت انجام دهید ، اما درگاه USB USB حوض را ندارید. هیچ راهی برای اتصال چندین کنترلر به طور همزمان با استفاده از این روش ها وجود ندارد.

HORI Multiport USB Playstand با تهیه چهار درگاه USB-A (2.0) این مشکل را حل می کند. در حالی که یک زاویه دید قابل تنظیم و یک پروفایل کوچک را برای حالت نهایی تبلت ایجاد می کند ، کلید شما را مهار می کند. همچنین دارای یک مؤلفه انتقال نیرو نیز می باشد ، بنابراین می توانید آداپتور رسمی AC را به آن وصل کرده و سوئیچ خود را شارژ نگه دارید.

شارژ

بازی Switch خود در حالت دستی یا tabletop گزینه ای عالی برای بازی در حال حرکت است ، اما باتری شما می تواند به سرعت از بین برود. با استفاده از S-Charge (قبلاً SwitchCharge) ، شما نه تنها یک جایگاه بسیار برتر از نسخه داخلی سوئیچ می گیرید بلکه یک باتری 10،000 میلی آمپر ساعتی نیز برای نگه داشتن سوئیچ خود به مدت کامل شارژ می کنید.

این دستگاه برای ذخیره کارتریج های بازی اضافی و یک درگاه USB-A برای شارژ تلفن هوشمند در حین بازی ، دو شکاف را در خود جای داده است. شما همچنین می توانید یک درگاه USB-C برای اتصال آداپتور برق سوئیچ پیدا کنید تا هم کنسول و هم باتری داخلی پایه را شارژ کنید. می توانید آن را مستقیماً به حوض وصل کنید.

iBolt Headrest Mount

اگر می خواهید بازی های چند نفره - یا بازی با یک Pro Controller - در یک اتومبیل انجام دهید ، گزینه ای مناسب برای گزینه iBolt's Switch Headrest Mount است. این کوه با استفاده از گیره کلید آلن به نوار فلزی پیشران اتومبیل شما متصل می شود. می توانید آن را تنظیم کنید تا کنسول در مرکز ناحیه صندلی عقب قرار گیرد.

در طول زمان حضور در واحد بازرسی ، این مانتوی جوانه زد و به ما اجازه داد تا بازی های خود را انجام دهیم حتی وقتی ماشین ما چرخان های شدیدی داشت. تنها فشار نزولی پایین گیره کلید Switch است که امکان دسترسی به درگاه شارژ را فراهم نمی کند. با توجه به این طراحی ممکن است نیاز به استراحت شارژ داشته باشید.

Nyko Power Pak

گزینه Charge Base Nyko گزینه ای عالی برای بازی کردن Switch در خانه است ، اما انجام این کار کمی پر حجاب است. درعوض ، شما می خواهید شرکت Power Pak را انتخاب کنید .

این دستگاه به قسمت پشت سوئیچ شما می چسبد و لگد باند بزرگتری را ارائه می دهد ، بنابراین شما هنوز هم می توانید آن را به هر کجا که بروید سوار شوید. بهترین بخش ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری خود سوئیچ از اهمیت بیشتری برخوردار است. این بدان معنی است که شما می توانید تقریباً دو برابر بازی کنید بدون اینکه مجبور شوید پریز برق پیدا کنید.

ذخیره سازی

سوئیچ مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. با توجه به اینکه سیستم عامل کنسول تکه ای از آن فضا را مصرف می کند ، این خیلی زیاد نیست. شما با تشکر از همه بازیهای دیجیتالی ، پس انداز بازی ها و بارگیری های DLC ، باقیمانده استفاده خواهید کرد. خبر خوب این است که شما می توانید فضای ذخیره سازی آن را با استفاده از هر دو کارت حافظه MicroSDXC و MicroSDHC گسترش دهید.

اما بخاطر داشته باشید که کارتهای MicroSDXC و MicroSDHC را سریع می خواهید . آنها باید کلاس 10 باشند که هنگام دستکاری داده ها روی کارت ، از جمله بازی های بارگیری شده ، سرعت خواندن و نوشتن بالا را تضمین می کنند. در غیر این صورت ، ترجمه آهسته را می خوانید و می نویسید ترجمه های بیشتری را بارگیری می کنند و باعث پس انداز بیشتری می شوند. خمیازه.

شما همچنین می خواهید یک کارت با ظرفیت بالا ، هر چند کارت بزرگتر باشد ، قیمت آن نیز بزرگتر است.

سرانجام ، در اطراف خرید کنید کارت ها معمولاً در یک خرده فروشی یا دیگری در فروش یا علامت گذاری قرار می گیرند ، بنابراین می توانید از پرداخت کامل قیمت خودداری کنید. اگر می خواهید درباره نحوه انتخاب کارت حافظه مناسب برای سوئیچ خود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما یک راهنمای کامل داریم که ویژگی های مهم را توضیح می دهد.

اگر مجبور بودیم فقط یک کارت را انتخاب کنیم ، در اینجا کارتی را پیشنهاد می کنیم.

کارت SanDisk Ulta 128 GB MicroSDXC UHS-I

این کارت microDXC SanDisk 128GB باید برای بیشتر دارندگان سوئیچ کافی باشد. با سرعت کلاس 10 از طرف یکی از تولید کنندگان محترم در انبار ، نمی توانید اشتباه کنید. این برنامه از سرعت خواندن حداکثر 80 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند.

اگر فکر می کنید 128 گیگابایت آن را کاهش نمی دهد ، به جای آن ، کارت 256 GB SanDisk را انتخاب کنید. برای کسانی که مرتباً بازی های دیجیتالی را بر روی کارتریج ها ترجیح می دهند مناسب است.

حمل و نقل و حفاظت

در خانه ، نینتندو سوئیچ شما در حوض امن و امن باقی می ماند. اگر می خواهید سفر کنید چه می کنید؟ مطمئناً به یک مورد مناسب و معقول احتیاج دارید. متأسفانه ، تعداد زیاد گزینه ها تصمیم گیری در مورد بهترین راه حل را دشوار می کند. خوشبختانه برای شما ، ما چهار مورد از گزینه های حمل و نقل مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم تا تصمیم شما آسانتر شود.

AmazonBasics Vault Case

شما همیشه نیازی به حمل Nintendo Switch خود را با تمام لوازم جانبی آن ندارید . گاهی اوقات ، تنها چیزی که شما نیاز دارید خود سیستم و چند بازی اضافی است. اینجاست که AmazonBasics Vault Case مفید است.

این مورد برای محافظت از سوئیچ در برابر برآمدگی های تصادفی ، از طراحی پوسته سخت و سخت استفاده می کند. در داخل آن فضای کافی برای مهار سوئیچ شما و یک فلپ ذخیره سازی بازی که دارای هشت کارتریج است ، فراهم می کند. درج فوم بالشتک اضافی ، کامل با برش های میله های آنالوگ Joy-Cons و دکمه های صورت را فراهم می کند.

اگر در حال مسافرت با اتوبوس یا هواپیما هستید ، گزینه های ارزشمند دیگری وجود دارد.

مورد سیستم بازی مسافرتی لوکس

هنگامی که سوئیچ شما به محافظت نهایی بر روی حرکت نیاز دارد ، این مورد برای گرفتن است. این یک کیف دستی سخت پوسته است که دارای لغزهای سازمان یافته برای همه چیز مربوط به سوئیچ است. این مجموعه تمام اجزای لازم سوئیچ را در خود جای داده و حتی شامل موارد ضد گرد و غبار برای هر دو بازی و کارتهای microSD است.

این مورد لوکس به خوبی کار می کند برای کسانی که مایل به گرفتن سوئیچ خود از طریق امنیت فرودگاه و یا به سادگی به خانه یک دوست هستند. ما این مورد را دوست داریم ، اما آن را یک مورد ثانویه در کنار مدل PDP ذکر شده در بالا می دانیم.

کوله پشتی PDP Nintendo Switch Elite Player

به چیزی بزرگتر احتیاج دارید؟ با کوله پشتی سوئیچ PDP یک اندازه بالا بروید. اگر دائماً در حال حرکت با سوئیچ در سمت خود هستید ، یک راه راحت و ایمن برای حمل و نقل کنسول مورد علاقه خود است.

این کیف دستی همه کالاهای Switch شما را کنترل می کند: کنسول ، اسکله ، کابل ها ، بازی ها ، شش Joy-Cons اضافی ، یک کنترلر حرفه ای ، هدفون و حتی یک لپ تاپ. جیب های داخلی برچسب های چاپ شده روی صفحه را ارائه می دهند ، بنابراین می دانید که به کجا می رود. این کیف آماده TSA نیست.

محافظ صفحه

محافظ صفحه نمایش شیشه ای amFilm

سوئیچ با صفحه پلاستیکی مستعد خراش ارسال می شود. این بدان معناست که باید یک محافظ صفحه نمایش را در اسرع وقت خریداری کنید. ما به شدت شیشه ای را توصیه می کنیم ، زیرا محافظ پلاستیکی خراش ها را جمع می کنند در حالی که شیشه های تابناک واضح و روشن هستند.

برش کاملاً مناسب برای صفحه نمایش سوئیچ ، محافظ صفحه amFilm باید اولین و تنها محافظ صفحه ای باشد که خریداری می کنید . این ضخامت فقط 0.3 میلی متر ضخامت دارد ، از سختی سطح 9H برخوردار است و یک پوشش اولئوفوبی را نیز ورزش می کند که اثر انگشت را کاهش می دهد. شفافیت 99.9٪ در حین محافظت از صفحه نمایش شما ، یک نمایش بهینه را تضمین می کند.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: بهترین لوازم جانبی نینتندو سوئیچ برای سال 2020 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com